Wolkom Thús

Vraag: Hoe zetten we Friesland bij een groot publiek op de kaart als inspirerende werkplek waar ontzettend veel mogelijk is?

Opdrachtgever:  Innovatiepact Fryslân. Dit is een samenwerkingsverband tussen het Friese hoger onderwijs, het beroepsonderwijs, het bedrijfsleven, de provincie Fryslân en de F4 gemeenten. Het Innovatiepact signaleert dat de ontwikkelingen binnen de Friese arbeidsmarkt afnemen. Betrokken partijen slaan de handen ineen om het economische klimaat in de provincie aan te jagen.


Uitvoering: SJB Media adviseerde bij het opstellen van een projectplan. Hoe vertaal je de boodschap en hoe verpak je dat in een grote landelijke campagne?

Toelichting: Naast campagne-advies verzorgden we een uitgebreide raming van de benodigde tijd, inzet en financiën. Daarnaast dachten we inhoudelijk mee over de boodschap. Friesland moet in de eerste plaats gepromoot worden als inspirerende werkplek, maar zeker ook als een provincie waar het goed wonen en leven is. Dit alles resulteerde in een duidelijk plan dat door alle betrokkenen gedragen wordt.

Reacties

No items found.

Content voor deze productie

Wolkom Thús | De Friese Ambitie | Journey Bouke Kors
Wolkom Thús | De Friese Ambitie | Journey Sipke Jan Bousema

Meer Producties